Persfoto's Volvo

Een album van Alex Miedema. Door Volvo en Volvo dealers ingestuurde persfoto's.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 Euro 6. Zie ook het persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 Euro 6. Zie ook het persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 Euro 6 motor. Zie ook het persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 Euro 6 motor. Zie ook het persbericht op alexmiedema.nl/2014/04/…

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 1st gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 1st gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 1st gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FE 1st gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 1st gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema  +2 Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Expeditiebedrijf Lodder B.V. heeft onlangs drie Volvo’s FH 460 6x4 luchtgeveerde trekkers in gebruik genomen. Alle drie Volvo FH-trekkers zijn voorzien van radiografische afstandsbediening. De aflevering is gedaan door Volvo Group Truck Center Zoetermeer.
Expeditiebedrijf Lodder is gespecialiseerd in het transport van alles wat met de bouw te maken heeft. De nieuwe trucks komen ter vervanging in het bestaande wagenpark, waarin Volvo inmiddels goed is vertegenwoordigd.
Directeur Wim Sjouw: “Deze Volvo’s worden door ons ingezet voor het dagelijkse vervoer van rijplaten en draglineschotten door heel Nederland voor onze klant Plaisier uit Hendrik-Ido-Ambacht. We hebben bij de aanschaf vooral gekeken naar de veiligheidsaspecten voor onze mensen. Zij hebben op de plaatsen waar ze hun werk moeten doen, nogal eens te maken met onoverzichtelijke en gevaarlijke situaties, zeker wanneer het slechter weer is.”
Wim Sjouw vervolgt: “Door toepassing van radiografische afstandsbediening hebben we hier een ideale oplossing voor. Onze mensen kunnen nu veel sneller, veiliger en overzichtelijker werken. Ze hoeven bovendien veel minder naar voren te lopen. Sterker nog, de trucks zijn uitgerust met sensoren aan de voorzijde van de cabine, die meten of er niets in de weg staat en in het uiterste geval zorgen voor een noodstop. Door de sensoren kunnen de chauffeurs ook vanaf de plaats van de kraanbediening veilig werken. Werksituaties worden overzichtelijker en daardoor ook minder belastend. We zijn zuinig op onze mensen, het zijn uiteindelijk de mensen die het werk uitvoeren.”
De trucks hebben een RVS kastenwand met een geïntegreerde hydrauliek tank achter de cabine. De opbouw van de nieuwe Volvo’s met de hydrauliek installatie en het radiografische gedeelte is compleet verzorgd door het werkplaatsteam van Volvo Group Truck Center Zoetermeer, dat daarbij ondersteuning heeft gekregen van VDA uit Zoeterwoude. Bij de realisatie van de opbouw heeft vooral de veiligheid centraal gestaan. De zoon Frank Sjouw: “Wij kunnen niet anders zeggen dan dat perfect werk is geleverd door de dealer, waarvoor een groot compliment op zijn plaats is. De chauffeurs hebben daarnaast een uitgebreide training gevolgd om de Volvo’s op de goede manier te gebruiken met een accent op gunstig brandstofverbruik.”
De trucks zijn voorzien van de nieuwe huisstijlkleuren van Expeditiebedrijf Lodder B.V.. Frank Sjouw : “Met de combinatie van werkgemak, veiligheid voor de chauffeurs, de milieuvriendelijke Euro 6-motoren en de juiste dealer, zijn wij klaar voor de komende jaren.”
Expeditiebedrijf Lodder B.V. is gevestigd in Hellevoetsluis en bestaat ruim 65 jaar. De activiteiten vinden vooral plaats in de regio rondom de A15, Vaanplein, Maasvlakte en in de petrochemische industrie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen. Zie alexmiedema.nl/2014/05/… voor het bijbehorende nieuwsbericht.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen. Zie alexmiedema.nl/2014/05/… voor het bijbehorende nieuwsbericht.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen. Zie alexmiedema.nl/2014/05/… voor het bijbehorende nieuwsbericht.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport. Zie het nieuwsbericht op alexmiedema.nl/2014/05/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport. Zie het nieuwsbericht op alexmiedema.nl/2014/05/…

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport. Zie het nieuwsbericht op alexmiedema.nl/2014/05/…

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Nieuwe Volvo FH 460 Euro 6 4x2-trekker voor Van Wieren International

Van Wieren International in Emmeloord is gespecialiseerd in groupage vervoer van en naar Italië, zowel huif-, als koel- en vriesvervoer. Onlangs werd er een nieuwe Volvo FH 460 4x2-trekker in gebruik genomen. De truck werd geleverd door Nijwa Groep.

“De nieuwe truck gaat door ons volledig worden ingezet op de ritten van en naar Italië”,vertelt directeur Peter van Wieren. “We hebben bij de aanschaf vooral gekeken naar het comfort voor de chauffeur, ze maken lange dagen en zijn veel van huis. De truck heeft een Globetrotter-cabine, maar is daarnaast voorzien van het Driver Comfort pakket en I-ParkCool, de nieuwe standairco van Volvo Trucks. Voor ons is het belangrijk dat onze chauffeurs hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Daarom uiteraard ook Volvo I-Shift waardoor de chauffeur zich optimaal kan concentreren op de weg.”

Nieuwe huisstijl
De nieuwe truck betreft een vervanging voor een oudere Volvo FH. “De nieuwe Volvo FH is als het ware de natuurlijke opvolger van wat we al in ons wagenpark hebben rijden. Het is de vijfde Volvo die momenteel in gebruik is maar we rijden al zo’n 60 jaar tot volle tevredenheid met het merk.” De Volvo FH is voor het bedrijf extra speciaal want het is de eerste Volvo die is gespoten in de nieuwe huisstijl van Van Wieren International. Peter van Wieren: “Het is een plaatje van een truck geworden. We zijn opnieuw heel erg blij met Nijwa als onze dealer en maken ook gebruik van Nijwa’s Total Cost of Ownership, waardoor wij ontzorgd worden en ons volledig kunnen richten op onze corebusiness.”

Van Wieren International is opgericht in 1945 en opereert vanuit Emmeloord. Het wagenpark bestaat uit vijftien eenheden, verdeeld over de specialisaties huiftransport en geconditioneerd transport. Het huiftransport wordt voornamelijk uitgevoerd in de Benelux, Italië en Zweden. Het geconditioneerd transport gaat vooral van en naar en Italië. Om dit zo efficiënt mogelijk te kunnen doen, maakt Van Wieren International gebruik van trailers met dubbele verdampers. Uiteraard wordt er gewerkt volgens de HACCP-normen.Voor beide specialisaties geldt dat de zendingen variëren van een pallet tot complete vrachten.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Nieuwe Volvo FH 460 Euro 6 4x2-trekker voor Van Wieren International

Van Wieren International in Emmeloord is gespecialiseerd in groupage vervoer van en naar Italië, zowel huif-, als koel- en vriesvervoer. Onlangs werd er een nieuwe Volvo FH 460 4x2-trekker in gebruik genomen. De truck werd geleverd door Nijwa Groep.

“De nieuwe truck gaat door ons volledig worden ingezet op de ritten van en naar Italië”,vertelt directeur Peter van Wieren. “We hebben bij de aanschaf vooral gekeken naar het comfort voor de chauffeur, ze maken lange dagen en zijn veel van huis. De truck heeft een Globetrotter-cabine, maar is daarnaast voorzien van het Driver Comfort pakket en I-ParkCool, de nieuwe standairco van Volvo Trucks. Voor ons is het belangrijk dat onze chauffeurs hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Daarom uiteraard ook Volvo I-Shift waardoor de chauffeur zich optimaal kan concentreren op de weg.”

Nieuwe huisstijl
De nieuwe truck betreft een vervanging voor een oudere Volvo FH. “De nieuwe Volvo FH is als het ware de natuurlijke opvolger van wat we al in ons wagenpark hebben rijden. Het is de vijfde Volvo die momenteel in gebruik is maar we rijden al zo’n 60 jaar tot volle tevredenheid met het merk.” De Volvo FH is voor het bedrijf extra speciaal want het is de eerste Volvo die is gespoten in de nieuwe huisstijl van Van Wieren International. Peter van Wieren: “Het is een plaatje van een truck geworden. We zijn opnieuw heel erg blij met Nijwa als onze dealer en maken ook gebruik van Nijwa’s Total Cost of Ownership, waardoor wij ontzorgd worden en ons volledig kunnen richten op onze corebusiness.”

Van Wieren International is opgericht in 1945 en opereert vanuit Emmeloord. Het wagenpark bestaat uit vijftien eenheden, verdeeld over de specialisaties huiftransport en geconditioneerd transport. Het huiftransport wordt voornamelijk uitgevoerd in de Benelux, Italië en Zweden. Het geconditioneerd transport gaat vooral van en naar en Italië. Om dit zo efficiënt mogelijk te kunnen doen, maakt Van Wieren International gebruik van trailers met dubbele verdampers. Uiteraard wordt er gewerkt volgens de HACCP-normen.Voor beide specialisaties geldt dat de zendingen variëren van een pallet tot complete vrachten.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Nieuwe Volvo FH 460 Euro 6 4x2-trekker voor Van Wieren International

Van Wieren International in Emmeloord is gespecialiseerd in groupage vervoer van en naar Italië, zowel huif-, als koel- en vriesvervoer. Onlangs werd er een nieuwe Volvo FH 460 4x2-trekker in gebruik genomen. De truck werd geleverd door Nijwa Groep.

“De nieuwe truck gaat door ons volledig worden ingezet op de ritten van en naar Italië”,vertelt directeur Peter van Wieren. “We hebben bij de aanschaf vooral gekeken naar het comfort voor de chauffeur, ze maken lange dagen en zijn veel van huis. De truck heeft een Globetrotter-cabine, maar is daarnaast voorzien van het Driver Comfort pakket en I-ParkCool, de nieuwe standairco van Volvo Trucks. Voor ons is het belangrijk dat onze chauffeurs hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Daarom uiteraard ook Volvo I-Shift waardoor de chauffeur zich optimaal kan concentreren op de weg.”

Nieuwe huisstijl
De nieuwe truck betreft een vervanging voor een oudere Volvo FH. “De nieuwe Volvo FH is als het ware de natuurlijke opvolger van wat we al in ons wagenpark hebben rijden. Het is de vijfde Volvo die momenteel in gebruik is maar we rijden al zo’n 60 jaar tot volle tevredenheid met het merk.” De Volvo FH is voor het bedrijf extra speciaal want het is de eerste Volvo die is gespoten in de nieuwe huisstijl van Van Wieren International. Peter van Wieren: “Het is een plaatje van een truck geworden. We zijn opnieuw heel erg blij met Nijwa als onze dealer en maken ook gebruik van Nijwa’s Total Cost of Ownership, waardoor wij ontzorgd worden en ons volledig kunnen richten op onze corebusiness.”

Van Wieren International is opgericht in 1945 en opereert vanuit Emmeloord. Het wagenpark bestaat uit vijftien eenheden, verdeeld over de specialisaties huiftransport en geconditioneerd transport. Het huiftransport wordt voornamelijk uitgevoerd in de Benelux, Italië en Zweden. Het geconditioneerd transport gaat vooral van en naar en Italië. Om dit zo efficiënt mogelijk te kunnen doen, maakt Van Wieren International gebruik van trailers met dubbele verdampers. Uiteraard wordt er gewerkt volgens de HACCP-normen.Voor beide specialisaties geldt dat de zendingen variëren van een pallet tot complete vrachten.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor dierenvervoer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als brandweer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema  +2 1 reactie

Persfoto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema  +1 Reageer

Persfoto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

"The first Volvo trucks to join the fleet of Roberts Bakery, a 12-tonne GVW FL and an 18-tonne GVW FE, have entered service with the company. Both trucks are Euro-6 compliant.

Based in the Cheshire market town of Northwich, the company was established in 1887 and is still very much a family business. The Frank Roberts and Sons group comprises three main business divisions; Roberts Bakery and The Little Treats Co, based in Northwich and Aldred’s The Bakers, located in Ilkeston, Derbyshire.

Both trucks were supplied by Thomas Hardie Commercials, Middlewich. The dealer is also providing an on-going programme of driver development to support this major new customer.

“We chose Volvo on the basis of the total package,” reports Fleet & Transport Manager Nick Crank. “Dealer location and support are very important to us, as is a dealer’s first time MOT pass rate. Roberts Bakery has achieved 100% in the last three years and we were pleased to see that Thomas Hardie has a current first time MOT pass rate of 98.5%.”

“We also monitor fuel usage very closely,” reveals Nick Crank, adding that “Volvo’s Dynafleet telematics package has been installed to verify the trucks’ efficiency.”

The 5.1 litre, four cylinder Volvo D5K engine in the 12-tonner is rated at 210hp. The Volvo FE is equipped with Volvo’s six cylinder, 8-litre D8K engine, rated at 250hp. Maximum torque (developed between 1100 and 1700 rpm) for the D5 and D8 at these power ratings is 800Nm and 950Nm respectively.

Expected annual mileages are in the region of 100,000kms for the Volvo FL and 200,000kms for the Volvo FE respectively. Both trucks will deliver to a comprehensive list of retailers, convenience stores and sandwich makers.

Roberts Bakery operates a fleet of eighty-two vehicles, from 3.5 tonnes GVW to 40 tonnes GCW artics hauling double-deck trailers.

Specification of the new Volvos includes the I-Sync automated transmission in the 12 tonne FL and the recently-launched automated option of I-Shift in the 18 tonne FE. I-Sync in the FL has 6 gears with an overdrive top ratio and gear selection mode is made via a stalk located on the steering column. The clutch and gearbox are fully-automated and there is no clutch pedal.

Fleet replacements are made at 1.2 million kms, or six years, at the latest, reports Nick Crank.

While the double-shifted FE 18-tonner is engaged on mixed operations, including multi-drop deliveries, and will be driven by any of the company’s drivers, whereas the FL will have the same driver for most of the time."

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor autotransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Persfoto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Twenty new series Volvo FH tractor units have entered service with highly-respected, Cambridgeshire-based, independent haulier Knowles Transport.

Knowles Transport, who isone of Volvo’s oldest established and most loyal customers, operates a fleet of over seventy trucks, mostly Volvos.

The latest FHs to enter service with the family owned and managed company, are the final batch from an order for forty-five. All were supplied by Volvo Truck and Bus Centre East Anglia, Ely.

Specification of the vehicles includes Volvo’s 13-litre engine rated at 460hp, I-Shift automated transmission and Dynafleet telematics.

According to Knowles Transport Business Development Manager Alex Knowles, the company chose the new series Volvo FH because of the reliability of the marque, driver acceptability and retention,but overallan exceptionally good relationship ‘at all levels’ with the dealer at Ely.

“As a professional family business, we own and operate our own vehicles and we use Dynafleet to measure vehicles as a cost centre,” explains Alex Knowles.

“Haulage is a tough business on costs,” adds Alex, before continuing: “From a measuring point of view, Dynafleet is essential. For one thing, it removes the need for phone calls to the drivers, and it helps our planners, because we know which trucks will be back first. It is also a crucial tool for our newly-appointed Head of Driver Development, David Cooper, as he can view what’s happening with a truck, live on the Dynafleet app.”

The latest FHs are expected to cover in the region of 150,000 Kms a yearandwill be used primarily on ambient food distribution contracts and also the transport of recyclable plastics.

Knowles Transport has operated Volvo trucks since the 1970s

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE Low Entry, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Thomas Hardie Commercials, Preston have supplied the first Volvo trucks, four FH-500 6x2 tractor units, to enter service with Tarleton, Lancashire-based Huntapac Produce Ltd.

Huntapac Produce Ltd., a fourth generation family-business founded in 1942, farms, grows and supplies fresh root vegetables, particularly carrots and parsnips, to major retailers.

According to Fleet Manager David Bonehill, the company conducted a thorough evaluation process that involved demonstrators’ fuel economy, AdBlue usage, performance and driver input, before placing orders for the four Volvo FH tractor units.

”Neil Crook from Thomas Hardie Commercials Preston depot was very helpful,” explains David Bonehill. ”In fact, the service we have received so far from Thomas Hardie Commercials has been second-to-none and Neil was the driving force behind Volvo winning the order.”

The Globetrotter-cabbed FHs are equipped with leather upholstery, fridges, sliding fifth wheels and four cameras, including two on the near side to help protect vulnerable road users.

The intensity and efficiency of the business is such that Christmas Day is the only time its fleet of up to 80 tractor units and 140 trailers does not operate.

Each truck is expected to cover in the region of 180,000 kms a year, reports David Bonehill saying; ”Trucks are fully loaded to 44-tonnes out and back. I’m very happy with the fuel economy so far. Indeed, one of the FHs is averaging 11.1mpg and the trucks only went on the road in early December.”

During the day, the trucks are used to collect root vegetables from the company’s own crops around the country, using bulk trailers. Trunking to customers’ RDCs is done overnight. One of the FHs undertakes movements of specialised agricultural machinery between farms across the UK, using a low loader.

Huntapac Produce Ltd., driver Tom Smethurst, reports that, although this is the first Volvo he has driven, he is ’completely converted’. ”The driving position in the FH is brilliant”, he says, adding. ”You can drive for four and a half hours and not know you’ve done it.”

Tom Smethurst also reports that he is equally impressed with other aspects of the FH, including the I-Shift automated gearbox, generous storage space, visibility, steering and ease of entry to the cab. ”You can’t catch the I-Shift out and it always selects the right gear at roundabouts,” he says, before continuing, ”Storage is very good. You don’t need to keep anything on the top bunk and there’s also plenty of room in the side lockers. Visibility is great – there are absolutely no blind spots. Cab entry is perfect too,” he concludes.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema  +3 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema  +3 Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

"Glasgow-based plant hirers and rail engineering specialists, AB2000 have marked their 20th anniversary in business with the arrival of two Volvo FH16-750 flagship tractor units.

Supplied by Volvo Truck and Bus Centre North & Scotland, Blantyre, the pair feature I-Shift gearboxes, Globetrotter cabs and 6x4 chassis with hub reduction axles.

Operating to STGO CAT 3 specifications, the pair were ordered with a five-year Volvo Trucks repair and maintenance contract. Vertical exhaust stacks and Dura Bright wheels add to their striking appearance.

Founded by Adam Bruce in 1995, AB2000 currently operates a fleet of ten HGVs where Volvo predominates, eight sweeper trucks, 14 mobile cranes, alongside 240 pieces of plant equipment.

Transport manager Cameron Barr said, “Volvo trucks have always performed well in our fleet, but a previous FH16-580 tractor unit used on heavy haulage operations was an exceptional vehicle. It paved the way for the arrival of these two FH16-750 flagships.”

AB2000 maintains all its equipment in-house and the two new FH16-750s will haul a mixture of low loader and crane ballast transporting trailers.

Scotland’s unpredictable winter weather often requires AB2000 to deliver fast responses to railway line incidents such as landslips and the after-effects of high winds or deep flood water.

“Our client’s area of rail track responsibility stretches as far as Wick in northern Scotland and we can be required to transport heavy equipment to the Highlands at relatively short notice. That is part of the reason we chose the Volvo FH16-750hp, which is the most powerful truck available and these new arrivals deliver the reliability and performance levels that are crucial to our contracts,” added Cameron Barr.

This transport manager acknowledged that it’s not just a good product he is looking for. “Back-up is crucial to AB2000 and during the last four years the service we have received from Volvo Truck and Bus Centre North & Scotland, Glasgow East at Blantyre has been excellent. Any situation that arises is never perceived as a problem and every box is ticked right away.”

AB2000 also benefit from other Volvo Truck and Bus Centre North & Scotland strategically-located Dealerpoints in Aberdeen and Inverness, both of which offer a full range of plant and construction services.

Since 2003, AB2000’s headquarters have been located in Cambuslang, south Glasgow. These premises offer excellent motorway access to all points of the compass and the extra space available has permitted AB2000’s engineering and maintenance services to keep pace with an ever-expanding fleet"

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Jonathan Hardy, owner of Jonathan Hardy Contractors reports that the company’s latest FE 4x2 tipper, which is the first in Wales to be equipped with Volvo’s I-Shift automated transmission, is a ‘brilliant truck’.

The FE was supplied by Volvo dealer Mansel Davies and Son (Garages) Ltd in Llanfyrnach, Pembrokeshire, who this year celebrate their 30th year selling Volvo trucks.

The Swansea-based construction truck operator emphasised that - in his opinion - the I-Shift automated gearbox installation in the FE 18-tonner is ‘second to none’.

“The I-Shift in the FE is much better than the manual box,” he says, adding: “With I-Shift, the driver can concentrate on steering the truck. With the manual, you tend to be ‘driving the ‘box’ a lot of the time.”

Jonathan Hardy also praises the new-series FE for its driving qualities: “The FE holds the road well. It doesn’t roll and is very quiet.”

According to Jonathan Hardy, the FE, which is fitted with the Euro-6 D8K, 8-litre engine rated at 280 hp, is currently averaging 12 mpg.

This compares favourably with an 11 plate Euro 5-compliant FE tipper, also operated by the company, which, he says, is delivering 10.8mpg. This latter truck is fitted with a manual gearbox.

However, he is keen to point out that operating costs for the 11 plate FE have also been commendably low, saying: “We’ve never had any unplanned expenditure on it. In 130,000 kms it has only had two new tyres fitted.”

Specification of the Euro-6 FE operated by Jonathan Hardy Contractors, includes steel suspension on the drive axle and insulated bodywork by Wilcox. Tipping gear is from Edbro.

Jonathan Hardy Contractors currently operate three trucks, all Volvos. Their first Volvo, an FE, went on the road in 2011. Jonathan Hardy reports that he also is very pleased with a new-series, Euro-6 FM-450, 6x4 tipper that joined the fleet in 2014. “I can’t believe how much better on fuel and quieter it is than the previous FM,” he says.

The company has a replacement policy of three years for two axle trucks and four for three-axle vehicles. “Volvos hold their value well at three and four years old,” says Jonathan Hardy.

Jonathan Hardy Contractors deliver asphalt and a wide variety of quarry products, including stone, sand and gravel.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Jonathan Hardy, owner of Jonathan Hardy Contractors reports that the company’s latest FE 4x2 tipper, which is the first in Wales to be equipped with Volvo’s I-Shift automated transmission, is a ‘brilliant truck’.

The FE was supplied by Volvo dealer Mansel Davies and Son (Garages) Ltd in Llanfyrnach, Pembrokeshire, who this year celebrate their 30th year selling Volvo trucks.

The Swansea-based construction truck operator emphasised that - in his opinion - the I-Shift automated gearbox installation in the FE 18-tonner is ‘second to none’.

“The I-Shift in the FE is much better than the manual box,” he says, adding: “With I-Shift, the driver can concentrate on steering the truck. With the manual, you tend to be ‘driving the ‘box’ a lot of the time.”

Jonathan Hardy also praises the new-series FE for its driving qualities: “The FE holds the road well. It doesn’t roll and is very quiet.”

According to Jonathan Hardy, the FE, which is fitted with the Euro-6 D8K, 8-litre engine rated at 280 hp, is currently averaging 12 mpg.

This compares favourably with an 11 plate Euro 5-compliant FE tipper, also operated by the company, which, he says, is delivering 10.8mpg. This latter truck is fitted with a manual gearbox.

However, he is keen to point out that operating costs for the 11 plate FE have also been commendably low, saying: “We’ve never had any unplanned expenditure on it. In 130,000 kms it has only had two new tyres fitted.”

Specification of the Euro-6 FE operated by Jonathan Hardy Contractors, includes steel suspension on the drive axle and insulated bodywork by Wilcox. Tipping gear is from Edbro.

Jonathan Hardy Contractors currently operate three trucks, all Volvos. Their first Volvo, an FE, went on the road in 2011. Jonathan Hardy reports that he also is very pleased with a new-series, Euro-6 FM-450, 6x4 tipper that joined the fleet in 2014. “I can’t believe how much better on fuel and quieter it is than the previous FM,” he says.

The company has a replacement policy of three years for two axle trucks and four for three-axle vehicles. “Volvos hold their value well at three and four years old,” says Jonathan Hardy.

Jonathan Hardy Contractors deliver asphalt and a wide variety of quarry products, including stone, sand and gravel.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema  +11 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +5 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Met de komst van de nieuwe Volvo FH 420 Globetrotter is het plaatje bij Mussche Transport weer compleet. Het bedrijf heeft dan de laatste vijf generaties Volvo’s weer bij elkaar. De truck werd geleverd door Volvo Trucks-dealer Nijwa Zwolle.

Mussche Transport kent een lange historie. Reeds in 1928 werden de eerste transportactiviteiten uitgevoerd. Inmiddels is de vierde generatie aan het roer en heeft het bedrijf uit Staphorst zich gespecialiseerd in prefab betonelementen voor onder meer de woningbouw. Willem Mussche, directeur: “We hebben een wagenpark van negen trucks, waarbij er één reserve staat. Daarnaast hebben we een vloot van 25 opleggers. In de bouw wordt veel just in time geleverd. Door voor te laden en goed te plannen kunnen we dat voor onze opdrachtgevers waarmaken.” Willem Mussche en zwager Harm Stegeman runnen het bedrijf. Met hun medewerkers vormen ze een hecht team waardoor ze kunnen doen wat ze beloven.

Volvo nest
Mussche Transport is een echt Volvo nest. Met de komst van de nieuwe Volvo FH trekker heeft het bedrijf vijf generaties Volvo’s in bedrijf. “We hebben nog een Volvo F12, maar die gaat niet meer weg. Eigenlijk hebben we alle denkbare typen van het Zweedse merk gereden. Van de 485 tot de Volvo F88 en F89, alle typen hebben hier gestaan. Zelf heb ik mooie herinneringen aan de F88, dat is de truck waarop ik begonnen ben. Met de komst van de nieuwe Volvo FH hebben we het plaatje weer compleet.”

“De reden om nu te investeren is ingegeven door het milieu. Wil je in de toekomst in de milieuzones actief blijven, dan zal je moeten investeren in Euro 6. Maar ook zonder die noodzaak zouden we het gedaan hebben. Binnen het bedrijf was iedereen nieuwsgierig naar het nieuwe type. We waren allemaal overtuigd. De nieuwe Volvo FH is een FH 420 Globetrotter met een door Estepe bijgeplaatste midliftas. De keuze voor de midliftas maakt dat we voldoen aan de aslast, in dit geval kwam dat beter uit dan een voorloopas.”

De lange relatie met Volvo Trucks betekent ook een lange relatie met Nijwa Zwolle. “Zij doen wat zij beloven en staan voor ons klaar wanneer nodig. Merk en dealer passen bij elkaar, dat geeft vertrouwen.”

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als mixer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als mixer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als mixer.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen.

Alex Miedema  +1 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +3 3 reacties

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor tanktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Renault T-serie.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 3rd gen, opgebouwd voor truckpulling.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo meerdere, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo meerdere, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema  +2 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd zonder opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor koeltransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FL 3rd gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor berging.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd met gesloten opbouw.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FMX 2nd gen, opgebouwd als dumper / kipper.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd als zeilenwagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FE 2nd gen, opgebouwd als vuilniswagen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH16 4th gen, opgebouwd voor speciaal transport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor containertransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor steentransport.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FH 4th gen, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo Iron Knight, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo Iron Knight, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo Iron Knight, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo Iron Knight, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo Iron Knight, opgebouwd voor truckracing.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema 1 reactie

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd als open laadbak.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FM 4th gen, opgebouwd voor bulktransport.

Alex Miedema Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.

Alex Miedema  +1 Reageer

Foto van een Volvo FH 4th gen.