Hitachi Rupskraan
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Hier kreeg ik ook al de kriebels van!
Jou gedachte is de mijne!
Alleen heb ik geen maat 46 Bert!
Haha, dit soort machinisten heeft helemaal geen gevoel van hoe het allemaal stuk kan gaan
Maat zegt niks, materiaal is belangrijker
50??????
Je hebt gewoon geen idee van het krachtenspel als je op deze manier werkt.
En wat denk je van je bak en connector, alles vind het gewoon niet leuk!
51 haha, heb maar kleine voetjes, maat 42!
Alles wordt asymmetrisch belast, en geen mens kan je van te voren vertellen wat er kapot gaat, maar dat het niet best is voor je hele giek hoef je geen HBO werktuigbouwkunde gestudeerd te hebben.
Er zijn eigenlijk gewoon een hoop mensen die het verkeerde beroep hebben! ze zijn kraanmachinist, maar hebben eigenlijk geen gevoel met een machine
HBO Werktuigbouwkunde zegt niks, Bert
Stel Gevavi's is ook effectief!
Daar kan je die kont ook flink mee raken Sjoerd!
Jep, en ook zonder die 46'ers. 45 is al groot zat.
Dat heb je goed Bert, wat denk je van de bestuurders van vrachtwagens!
Met mijn maat 42 zal het ook echt wel een paar dagen pijn doen!
Goed aanhalen doet wonderen!
En dan niet alleen van de Oostblokkers!
Een deel van onze vaderlandse chauffeurs kan er ook wat van!
Lijkt soms ook of ze het rijbewijs bij een pakje boter cadeau hebben gekregen.....
Bij ons in de buurt rijd er een kerel al jaren op een 10x8 terberg, en rijden kan die niet en alleen maar lomp doen, en dan komen zijn veel jongere collega's, en die rijden netjes en hebben minder schade!
Er zijn gewoon te weinig goede vakmensen in ons werk!
Dat is ook zeker zo Bert, je slaat de spijker op zijn kop!