Kemper maisbek
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
weegt minder en zit er korter op. alleen wat meer bewegende delen en met grote trommels wil het beter doorlopen maar dat is vaak geen probleem.
tis wat je een nadeel noemt. hoeven ze ook minder pk‘s vanwege vliegwielwerking.
Ze hebben wel een grote omtrek, maar relatief weinig massa.
Alleen als je ze bij vol vermogen inschakeld zijn de koppelingen binnen de korste keren naar de knoppen omdat ze wel eerst op gang moeten komen.
Als er mais tussen zit is de vliegwiel werking nagenoeg nihil, als ze leeg zijn draaien ze inderdaad wel even door nadat je de bek hebt uitgeschakeld.
Die PK's worden sowieso toch aangevoerd
oke niet veel maar wel iets. denk dat met grote trommels lichter draait dan met kleine met de zelfde breedte.
met grote trommels trekt ook zwaarder dan een schijvenmaaier