Cat D6, foto van Mario-fransen

Cat D6

+5
Mario-fransen
De Cat D6XE en de D5 LGP samen op de gevoelige plaat vast gelegd. Deze 2 komen niet zo vaak samen op een werk, dus van de kans gebruik gemaakt om het vast te leggen.
Dit momentje is gemaakt op het werk te Duiven waar een uitbreiding voor eetgelegenheden komt.
Er waren meerdere machines en 2 trekkers John Deere en een MF aan het grond rijden, maar heb ze niet vast gelegd. Je weet nooit of de opdrachtgever en de bedrijven er van houden.
+1
DANOONTJE POWERR
Quote Reactie van @Mario-fransen:
uitbreiding voor eetgelegenheden

Nu kan je er nog mee door de mcDrive 😁
Mooie machines, vlak je ermee op GPS?
+1
Mario-fransen
@DANOONTJE POWERR ja zou kunnen aan de andere zijde van de weg😉 weet alleen niet of ze bij the golden bows er gelukkig van worden.

Ja beide machines zijn uitgerust met earth works GPS, de ontvangers zitten achter in de cabine uit het zicht gemonteerd. Alles komt daar onder dakprofiel te liggen van 1%, alleen de bouwblokken komen vlak.
ford turbo power
@Mario-fransen leuk hier een foto te zien waar we op het zelfde werk zitten, jij met je cat, ik met de komatsu 240. haha tot morgen mario.
Mario-fransen
@ford turbo power haha de wereld is niet zo groot, dat zie je hier maar weer Bennie😉 en kan ik meteen de foto’s van je blue powers bekijken hier!
Tot morgen ochtend👍🏻

Reacties

deufi
Mooie machines, ben jij ook chauffeur hierop?
+1
Mario-fransen
@deufi ja de voorste is de machine waar ik dagelijks mee werk, die werd vanmiddag opgeladen om naar het volgende project te brengen.Ter vervanging is de achterste gebracht dat ik na het weekend dit project af kan maken.
deufi
@Mario-fransen zit er veel verschil tussen beide machines?
+6
Mario-fransen
Op het merk na is alles eigenlijk anders, zoals de types al aangeven D6XE de voorste en D5 de achterste.
De D5 weegt een 19 ton, de D6XE een kleine 28 ton.
Zo heeft de D5 een C7 (7ltr) motor en de D6XE een C9.3 motor, de motor types geven al aan verschil in liters en vermogen dus.
Het blad vd D5 is een patblad dat via cylinders links of rechts scheef gezet kan worden. D6XE heeft een vast blad wel kunnen beide de linker of rechter hoek tillen.
De rups platen zijn ook smaller vd kleine 86 cm en vd grotere 92cm breed, ook is het rijwerk in lengte vd grotere iets langer. Dat is voor de bodemdruk op te vangen.
Leuk feitje deze machines hebben een lagere bodemdruk per vierkante cm dan een volwassen persoon.
Het grootste verschil is de aandrijving bij de D5 is dat een transmissie trapsgewijs opschakelen, de D6XE is een hybride dus de aandrijving is elektrisch.
+1
jesperb
@Mario-fransen dat is een complete uitleg!! Dank

Vrachtwagenliefhebber? Help mee!

Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
2
PUNTEN
16
WEERGAVES
13
BATTLES