John Deere 3030
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Had je niet later kunnen terug shiften? Dan was die al zakkend in motor toeren wel wat verder gekomen dan dat ie nu gelijk toeren oppakt en gaat slippen..
Aha, maar hij kon nu nog wel verder smoren en rijden dan dat je nu ging slippen.. Zo leek het
Dat is ook weer waar.. Heb zelf geen ervaring met een 2wd maar met m'n 4wd kan ik makkelijk tot 1000 toeren laten zakken en dan terug shiften dan gaat ie zo vol gas
Lijkt mij toch dat als je hem laat afzakken tot 1400rpm, hij na het terugschakelen weer voldoende zou moeten oppakken op zijn koppel.
Ik schakel altijd later terug omdat de Valmet in z'n slakje gaat springen als je vroeg terug gaat.. Zolang die nog smoort slip je nog niet is mijn gedachte
Mij ook, zeker met zon motor op een 2wd
Ja welja, het is maar een spelletje!
er ligt een motor in van een john deere 3640. hoeveel pk kan of mag ik er uit halen?