Tractors Diverse
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Enkele versnellingen te hoog?
Zit hier nog een powershift in? M.a.w, gebruiken jullie die evengoed nog ondanks dat er meer pk op zit dan standaard?
400/500?! :?
Dat is niet te zien op deze video haha, maar je kunt hem niet zomaar voor een normale waterrem hangen denk, die kunnen dat niet aan
Maar inderdaad HI/LO moet dat wel aan kunnen, ook omdat je nooit vol gas terug/opschakelt..
Hebben jullie hem zo gekocht dan? :?
Als sporttrekker zijnde zeg maar *
Maar das wel typisch dat sommige bakken veel minder kunnen hebben terwijl het qua pk weinig scheelt
Oo kijk ik hoor het al, niet zomaar een trekker gekocht en de pomp vol open gegooid.. Maar jij bent 17 zie ik? :?
Dan pittig wat technische kennis?
Ik neem niet aan dat het Deeremeneer van deze site is?
Wel onwijs project man, om zon trekker te hebben en hem dan zo te runnen! Later nog terug naar standaard weer of blijft ie voorlopg zo?
Ooo maar dat zegt genoeg haha, die jongens hebben wel wat ervaring met het rijden met veel pk en opgevoerd spul ed
Nog plannen om er een nieuwe bij te kopen? Of vooral de focus op deze, aangeizen dit ja ook wel aardig wat kost
Geen sponsors?! :?
Is dat niet een idee om die te hosselen dan? Scheelt jullie weer geld en maakt het weer iets dragelijker?
Ja ja precies, en das weer niet in geld uit te drukken natuurlijk
Die van jou is een full powershift als ik het goed begrijp?
Oke dan, das ook idd het beste! Niet kapot te krijgen. (behalve als slimmerikken dat ding onder het rijden in de P-stand roppen) Dan draait je A-groep eraf.
Als je kijkt naar denemarken daar stikt het van die types.
Van de 4240 is de hilo minder sterk is mij verteld. De 4440 heeft hem er andersom inzitten en is daardoor sterker. Van de 4240 heb ik trouwens wel liever de cilinderkop
Ik zeg tog ook dat de bak van de 4240 minder is dan die van de 4440?? haha
Jah! Die is idd nog beter En..ehmmm van de 4240 en 4240S verschild de kop ook. Kun je beter die van de kale 6 cilinder 4240 hebben dan die van de S.