
Takeuchi TB 285
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Nieuwe 8,5 tonner van japanse makelij, wachtend op een nieuwe eigenaar.
Laatste
Reacties
Klopt Wim. Takeuchi kiest voor deze constructie omdat je meer ruimte onder de boom houdt, en omdat de boom op deze manier stabieler blijft bij optredende krachten. De boom wordt op deze manier omhoog "getrokken" ipv vanonder geduwd.
Ah kijk aan!
Ook de reden waarom al de 'grote' broers het zo hebben en de verstelcylinder meestal maar eentje is natuurlijk...
aha het gaat dus vooral om kracht verdeling.
dankje trouwens!