John Deere 7810, foto van 110-90pwrr

John Deere 7810

110-90pwrr
Nou ik heb me wel weer vermaakt vandaag...! Super combinatie...!

Reacties

staaf
Dat mag je zggen ja, mooi man, dikke 5 p!!!
schut
Super mooie combinatie hoor, mooi terecht!!!
MaartenMandemaker
Ja dit is echt mooi spul
kemper
Dat is machtig mooi met drieasser rijden heb laatst ook gedaan maar dan zo'n carrier machtig mooi
Denhollander
Pomper??? en ckers dikke combinatie
masseyferuson
Daarkan ik me ook wel ff mee vermaken
110-90pwrr
Haha moet je maar eens solliciteren masseyferguson..! Grond rijden met stijl noemen ze dat 😃 😉
me
Echt mooi spul het dat bedrijf . .helse combie dit .. met super brute/sterke 7810 😃 .. en nog netjes ook !
110-90pwrr
Die trekker mankeert niks aan, ook niet van dichtbij, met toch 7200 uur al op de teller...!
me
Ja zeer netjes .. maar die knalt er nog wel het dubbele tegenaan ..
110-90pwrr
Dat zou ik niet durven zeggen, maar je weet maar nooit hè..? maarja, er mankeert eigenlijks nooit veel aan, dus waarom weg doen??
masseyferuson
Jaah! word je wat betaald of valt het tegen??
me
Vast wel betaald .. onbetaalde lui erop zijn meestal mensen die net als mij van school afkomen .. en niet kunnen rijden ..
110-90pwrr
Nou ik hoop van wel dat ik betaald wordt...hahah 😉 en net wat je zegt me, die lui kunnen niet rijden maar ze denken van wel... altijd lachen om te zien die stuntpiloten...
me
Daarom . .als je kosten wil hebben moet je dat doen .. ik kan prima rijden vindt ik zelf .. gaat morgne ook afrijden .. maar mensen die dagen op zo'n trekker zitten kan ik niet aan tippen
110-90pwrr
Jah idd, bij mij ging het ook niet vanzelf toen ik de eerste keer met dit ding achteruit een dam in moest draaien... zweet op de kop zal k je vertellen... Maar het is vooral een kwestie van wennen... Als je er wat gevoel voor hebt heb je het zo onder de knie, maar sommige mensen missen dat gevoel dus...
MaartenMandemaker
Tjah
110-90pwrr
Hahah, nee dat zweet is wat overdreven.. 😃 Maar jij komt er vast en zeker ook wel mee te rijden maarten..! 😉
MaartenMandemaker
Haha, nou we zullen zien he. lijkt me beter om eerst ff te oefenen op een 6910 met tandemasser
crazy_shufle
Echt mooie dikke johny
vind die oudere type;s mooier dan die nieuwe 7020 serie en 8020 series
110-90pwrr
Hhmm wordt al lastig met een 6910... denk eerder dat het een 7430 gaat worden met tandem asser 😃 hahah.... vanmiddag wel ant dumperen geweest met die 6910, bietenzaaier erachter weg en dumperen maar... op verplegingswielen jah.. 😃
MaartenMandemaker
Haha ja hoor! nou goed afgelopen? 😄 maar alst een 7430 word vink dat niet heel erg of zo 😛
me
Heb wels op een 7810 gereden .. is wel apart .. maar gewoon opletten op de spiegels .. en zeker eerst effe rustig aan doen .. en op 6020's .. ook wels .. 6920s kregen we meestal mee
110-90pwrr
Jah alles is weer heel thuis gekomen...! 😉 en idd, op een 7430 is ook nog geen ramp denk ik... 😄
me
Alles is toen weer heel thuis gekomen .. 😉 .. bietje balenrijden enzo .. maar stelt ook geen fuck voor met een vario .. en de 7430 zou ik me ook niet gauw voor schamen nee 😃 !
110-90pwrr
Waar je wel heel erg aan moet wennen bij deze trekker is dat je bijna niet stuurt op de weg, anders is ie haast niet te houden...maakt niet uit of ie vol of leeg is...
MaartenMandemaker
Zwierend over de weg denk met een volle dumper
me
Heb ik ook op de 6400 .. die sturen heel erg licht in direct .. is bij de meeste jd's heb ik het idee .. is donders wennen aan het begin idd
110-90pwrr
Heb ik bij andere JD's geen last van, maar dat zeggen ze bij pomper zelf ook wel dat deze trekker nogal wil slingeren...
me
Hmm okeej .. op de 6400 is het in ieder geval ook .. stuurt heel direct .. de rest heb ik ook alleen int land gehad .. binnekort magk er ook mee op de weg als we ze nog huren ( miss niet meer nodig i.v.m. de 6400 ) .. en dan kan ik het eens bekijken bij top-speed
110-90pwrr
Geen gewicht in de neus kan ook nog weleens slinger gedrag veroorzaken... en een 6400 een redelijk lichte trekker van voren..
me
Heb nu 320 kg aan gewicht voorop ..
110-90pwrr
Owh dat moet genoeg wezen...maarja, kan aan zoveel dingen liggen natuurlijk...
me
Achja boeien hij licht nu vast .. alleen stuurt erg licht en direct .. maar das wel super fijn opt land en op de weg ist gewoon effies wennen ..
DjieDjie
Ach ook voor deze grote combi's geldt: rust en kalmte kan je redden!
me
Daar ben ik ook niet bang voor .. vindt t niet niets 22 kub achter 180 pk .. maarja ..
DjieDjie
Haha idd wij rijden met kuubje of 12 achter 180 pk, komen binnenkort wel iets grotere karren maar niet zo groot!
me
Ooow okeej 😃 .. ja onze loonwerker met 16 kubs achter zo iets .. maar binnekort hek ondertrekhaak kan ik daar de dumper en silagewagen halen als we nodig hebben kunne we die huren .. dat achter een jd-tje 6400 😃 .. woow dat wordt glunderen en de trekker stil zette
schut
Haha, maar idd super mooie combinatie!! maar wel rijden met verstand!!
110-90pwrr
Tuurlijk rij ik met verstand... :lol:
110-90pwrr
Anders rij je er niet lang mee en lig je zo op de kant... :lol:
MaartenMandemaker
Die kiepers liggen wel als een blok op de weg, gaat mooi.
110-90pwrr
Ben je der ook mee ant toeren geweest...? 😉
CHALLENGERfan
Das inderdaad super
MaartenMandemaker
Ja ffies maar hoor, paar vrachten woudzand wegbrengen.
JaapvandenBrink
He 110 90 pwrr hebben ze bij pomper dagelijks werk met de 3 assers (ze hebben meerdere toch) en is dat voornamelijk eigen werk of ook een hoop verhuur?
110-90pwrr
Of was dat met die 6920s dervoor maarten...?
ze hebben 2 drieassers... gebruiken ze veel voor eigen werk, maar ook een groot gedeelte in de verhuur... Vooral als er getransporteerd moet worden zijn ze in trek bij aannemers...
JaapvandenBrink
Zijn deze ook hydrolisch geveerd of tridec systeem? En met sturen je komt denk ik overal in of niet? En de trekker kan die m makkelijk hebben of valt dat nog tegen?
110-90pwrr
Ze hebben een ouwe en een nieuwe 3asser, die ouwe heeft zeg maar 3 half tandem onderstellen eronder hangen die hydraulische geveerd is, en die nieuwe heeft drie aparte onderwagens, die door een stabilisatie stang op de plaats worden gehouden, deze is ook hydraulisch geveerd.
Met sturen ben je idd heel flexibel, meestal kom je verder dan een starre tandem-asser... Een grote trekker zou ik er niet voor zetten, deze kan hem goed doen... In het terrein wat minder, maar daar zijn deze dumpers eigenlijks niet voor bedoeld...
kanarie
Mooi trekker! ik zag ook een foto waar een 7920 met zo'n 3asser erachter.. is ook wel mooi!
110-90pwrr
Jah is hetzelfde bedrijf..
Claas-JD
Werk je daar nog tjabel?
JaapvandenBrink
Ja oke ik heb toen met zo een 3 assige krampe gereden achter mijn trekker (7720) en dat ging heel god ik had t idee beter als een tandem asser (in t terrein) op de weg trok die ook heel lekke licht. Die had gewoon hydrolisch geveerd denk t zelfde als jullie hebben maar ze zeggen en ikdenk dat dat ook zo is dat tridec nog beter is ( dan loopt de as naar t miden van de kiper toe zeg als een soort driehoek en is ook hydrolisch geveerd. Wij krijgen nu over een kleien maand een nieuwe 3 asser haakarm ook met dat tridec dus we zullen zien maar volgens mij is zo een 3 asser met vaste bak ook wel wat voor t bedrijf waar k werk wij hebben t merendeel transportwerk namelijk
110-90pwrr
Owh heet dat tridec, dat systeem zit ook op die nieuwe zeg maar... Hier hebben ze er ook weleens over nadacht om een wisselbaar systeem te kopen (geen haakarm)... maagoed het is maar net waar je em voor wilt gebruiken, ik denk dat je er geen spijt van krijgt dat het een haakarm is geworden, kun je mooi mee varieeren met bakinhoud enzo, grote container kleine container... Maar zo'n 7720 kan er ook goed mee overweg... hier staat er af en toe ook wel een 6920s ervoor, maar die is er te licht voor qua gewicht...
110-90pwrr
Jah af en toe eens rik... maar ze hebben mandemaker nu, dus niet zo heel druk met personeel.. 😉
guy
Kzie toch liever iets bruinkleurig tjabel 😃
110-90pwrr
Achjah...dit rijdt ook mooi... 😉
guy
Toch blijft fiat nummer 1 hé
JaapvandenBrink
Ja precies we hebben al een 3 asser haakarm maar die is bladgeveerd en dat is 3 keer niks dus vandaar nu een nieuwe snap je

Vrachtwagenliefhebber? Help mee!

Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
59
PUNTEN
1
WEERGAVES
3
BATTLES