Onbekend onbekend/overig
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Had eens vragen gehad over hoe zo’n machine werkt, er zit een soort opraapwagen rotor in die de silage in de tunnel (dus bag) perst. Doordat de rotor onderin zit moet hij de silage omhoog drukken waardoor je compaction krijgt.
We hebben de shovel nu aan de ankers te trekken. Ongeacht hoe goed je het schoon maakt het pully systeem aan de ankers zit altijd muur vast.
Hoe ver je de ankers in de slurf hebt bepaald je density. Hoe dichter ze op de rotor zitten hoe meer compaction, hoe verder ze er af zitten des te minder. Je kunt tijdens het bagger de afstand van de ankers veranderen doordat ze op een lier & pully systeem zitten.
De capaciteit van de bagger wordt grotendeels bepaald door de kwaliteit van de chauffeurs die er in moeten lossen de bagger kan het net zo snel weg drukken als de wagens kunnen lossen. De wagens er in 1x voor krijgen is de kunst. Voor tandem / tridem trucks geen probleem maar opleggers en trekkers & kiepers is het soms lastig.
Wij gebruiken 300 of 500ft slurven (90-150 meter) wisselen van slurf met een goede crew kan in 15 minuten wanneer iedereen weet wat hij moet doen
Reacties