We hebben helaas nog geen technische specificaties van de Vision Renndienst.
leden die ervaring blijken te hebben met de Vision Renndienst, gezamenlijk zo'n 0 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Wordt ook lid »
Onder de titel ‘Porsche Unseen’ onthult Porsche 15 designstudies uit de periode 2005 tot 2019 die nooit eerder aan het publiek zijn getoond. Met dit exclusieve kijkje in de keuken van de ontwerpafdeling neemt Porsche de liefhebber mee in het gehele ontwerpproces. Van eerste schets tot productierijp model. Van die 15 zijn er 14 snelle platte wagens, die veel mensen vast heel interessant vinden, maar ik heb er wat minder mee. Wat mijn aandacht trok was de Porsche Vision Renndienst. Het ontwerpproces begint met de eerste schets. Deze wordt vervolgens gevisualiseerd als 3D-model. De volgende stap is de vervaardiging van
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.
De Porsche Vision ‘Renndienst’ (2018, op ware grootte) is een gezinsvriendelijk ruimteconcept voor zes personen. Het ontwerpteam creëerde een futuristische ‘space shuttle’ met sensationele proporties. Het studiemodel laat zien hoe de Porsche-identiteit in een nieuwe vorm kan worden gegoten, voor een segment waar het merk onbekend is. Het modulaire interieur is gericht op comfort. De bestuurder zit centraal, de volledig elektrische aandrijflijn is onder de vloer geplaatst. Zonder afbreuk te doen aan het Porsche-gevoel biedt deze constructie de inzittenden buitengewoon veel ruimte.