Case International 845 XL, foto van interbasje

Case International 845 XL

interbasje
2 keer 845:D

Reacties

inter-Eric
Kijk 2 mooie tractors waar kom jij vandaan?
johndeere9620fan
Hij komt uit Riel.
ROBERTIHC
Woeste inters brute powers
interbasje
Zeker:D
IH-power
De case xl plus is en englse
interbasje
Dit is dus een dikke duitser he!!
inter-fan
Volgensmij bestaat er geeneens een engelse 845, ik dacht dat de 84 en 85 serie engels zijn
interbasje
De 85 en 95 zijn engelse, 885 en 895 nzo, en dan nog de 42 serie, dit is gewoon een duitser, allebei trouwens, die trekken tenminste!
masterdeutz
Netjes
wiegehts
Allebei vol paket frontgewichten er op en tada af is het
sloot
Naar de trekkertrek
interbasje
Hier staat 170 pk, maar ze trekken voor 250 😉
interbasje
Hoe duur kost een brulpijp voor een 845?
Die linkse is wel in engeland gebouwd de plus zijn vanaf 1992 gebouwd
interbasje
Tis toch echt een duitser hor!
me
Plus komt helemaal niet uit engeland .. is ook een duitser ..
Neej hoor 😛 ja de eersten met de case grill net zoals in een 956
ihace.de/01_schlepper/0844xl/…
kijk maar onder aan daar staat het 😛
interbasje
Ja dit is een 845 geen 844
Ja kerel 844 werd ook 845 ,744 werd 745 ...
me
En werdt 845 omdat ze wel in een ander land werden geproduceerd daarna ..
interbasje
En de 844 is tot 96 gebouwd? en de 845 ook? dan zijn ze toch verschillend, lijkt me sterk dat ze hetzelfde bouwen en dan net 1 cijfer verschil geven?
Joa na frankrijk daar noemden ze een 844 met comfort 2000 cabine 845 dus werd 844 xl ook 845 xl
Joa ik weet niet cker maar volgens mij is 844 80 pk en de 845 plus 85 pk en de allerlaatste 89 pk ofzo en volgens mij hadden die ook 2 traps powershift in plaats van die hendel voor kruip
interbasje
Nee da zker niet, das de 85 serie met die powershift, 885 en 895 nzo, wij hebben gewoon nog 30% vertragingshendel
Joa 85 hadden zo hendel links bij het stuur, maar 42 serie ja tegelijk gemaakt met 845 plus ,ik had ergens gelezen dat de allerlaatste 845 dat ook hadden maarja misschien wel een proefmodel 😛
interbasje
Die powershift was typies engels, maar de 42 is volledig engels, wel de motor van de 845 maar de rest is volledig anders, maar verder is er nooit een 845 met powershift gemaakt hor?
956xlpower
845xl is engels en 844xl is duits.
interbasje
Maar dan is de rechtse ook een engelse? is ook 845xl
Nee die is duits die met digitaal dashboard en met de grill zoals de linkse zijn engels
interbasje
Jah je hebt gelijk idd, maar ik vergelijk die engelse altijd met de 85 en 95 series, en de 4230 nzo, dat zijn k*tdingen
kanarie
Nu je het over 4230 etc. hebt, ik zag laatst op een drukke weg eentje langsrijden, rijd die weg van het stoplicht blijft ie in de versnelling hangen 😛 al die automobilisten toeteren enzo.
Alles wat xl plus is komt uit engeland 😛 en wat inter nog is zo als de links is altijd duits , maar dat powershift heeft wel wat hoor 😛
interbasje
Mar deze heeft geen powershift hor!?
1046
De plus is volgens mij in duitsland gemaakt met engelse onderdele.
is geen powershift want je moet koppele, dus is et een vertragingsbak
956xlpower
@interbasje waar woon je ergens in Riel, ik ben er vandaag nog met de ford 8340 wezen aardappels spuiten. Over een paar weken zul je wel een hoop kabaal en rook door het dorp horen denderen. Allemaal ford met een kipper haha.
Dat hi-lo bedoel ik in die engelse 😛
interbasje
Dan ben je langs ons gekomen, want als je vanaf gilze riel in rijd bij de eerste drempel daar woon ik, maar dan gaan de aardappels der uit denk ofni? vorig jaar ook ammel langsgekomen dan?
interbasje
Weet iemand trouwens hoe je een inter voor kunt gloeie? tis wel een stomme vraag eik voor een interkenner mja(A) en vond het onzin om er een nieuwe topik over te maken..
me
Bij onze is dat de startknop deels uittrekken maar niet helemaal .. vlak voort starten .. moet ergens lampie gaan branden . .veel trekkers kant ook met de sleutel draaien .. alleen geloof ik niet op de meeste inters
956xlpower
Moet er een gloeispiraal in de inlaat zitten, kun je aanschaffen. En al veel blauwe troep voorbij zien komen gisteren en vandaag. Ik gisteren met de 8630, vandaag nie geweest, heb me partij kiespijnt.
interbasje
Ja gister wel niet normaal.. gisteravond ook nog, en je mag niet met werklampen aan rijden 😉 maar is de rooier kapot want waren jullie niet bezig op de hoek daar in gils? omdat er nog maar een paar rijen lagen en vandaag niet gerooid?
interbasje
Maar nog bedankt voor het antwoord.. want het gezegde, een inter start niet in de winter klopt wel mja.. 😞 maar ik ben weg, ben naar campina vergadering in chaam.. halleee
inter-Eric
Mischien zit er wel een spiraal in de sleutrel een klijn betje draien rigting start maar niet helemaal dan gaat het lampje van de olie druk minder fel branden en als het goed is gloeid hij dan
inter-Eric
En effe voor de duidelijk heid een 844XL is aleen in duitseland verkocht 845XL is aleen voor export gemaakt
inter-Eric
Kunt ook nog aan de stopknoptrekken dan krijgt hij meer diesel
956xlpower
Ja die werklampen, had je mijn koplampen zien branden nee he. Toen donker werd halverwege zet lampen aan geen koplampen, contactspray op stekker gespoten deden ze het weer. Joepie. 10 min later geen richtingaanwijzers meer stopten er mee, toen stekker los getrokken en weer opgespoten, haha toen deden het licht en knipperlicht het allebei niet meer. Achter de 8210 naar Rielsebaan gereden. Haha in trap 17 liep ik nog op hem in, en die gaat toch 40 km per uur en ik heb 18 trappen. Toen met werklampen naar huis gereden maar, en goed opgelet zonder knipperlicht. De Visser uit Bladel zou het gemaakt moeten hebben vandaag.
956xlpower
Hadde 8240 2 weken geleden ook nog gezien zonder uitlaat? Die had ik in 2 dagen er helemaal afgestookt. Wat een klote bak, uitlaatspruitstuk was gescheurd, trekker moest ook is een keer werken. En springen op de weg. Kijk maar bij viaduct bij de golfbaan, stond voorrangsbord 2 weken geleden, ligt nu plat ben ik mee kar tegen aan gereden, sprong gewoon van de weg af. En ik zeggen tegen Corne gooit er ander band op hij springt teveel leeg of vol, maar nee. Maar ik kruip er niet meer op.
me
Ja klopt .. stopknop is toch soort koudstart .. althans zo noemen wij het .. 946 start vrijwel altijd met de nieuwe accu ook alst erg vriest in de winter en staat in openfrontloods
956xlpower
Heb die stopknop geprobeerd bij ons vanmorgen, nou maakte nix uit. Half uittrekken dan krijgt ie minder diesel hoor!!!. Dan moet je eerste met steek sleutel 13 aan de gang en effe extra diesel geven.
me
Hmm .. ik weet niet hoe dat zit .. maar onze start altijd .. en de stopknop iets intrekken is als soort koudstart .. dat je hem half uittrekt en start en dan terugduwt .. start die altijd .. aangezien ( volgens verhalen ) inters 6 cilinders slecht starten .. maar goeie accu doet wonderen . .zitten hier niet hele winter in de sneeuw ofzo
956xlpower
Nee, maar die 946 start anders dan een 56, scheelt wel enkele jaartjes. Ik weet niet of een 12 en 1455 ook slecht starten, dacht dat daar geen problemen mee zijn. Gloeispiraal kan ik prijs zo van opzoeken. Maar Basje een 745 of 845 die starten toch niet slecht. Daar heb ik nooit problemen met gehad, dat is draaien en lopen.
magerehein
@956xlpower 12 en 14 gloeien automatisch voor als het koud is .Hoef je niet appart op te letten.Allen als een 14 begint te lopen als het koud is gauw met de trekker de schuur uit want anders je kunt een schuur hebben zo groot je wil maar binnen een mum van tijd zie je niks meer door de witte rook!FF laten lopen is het ook weg enne alle Inters lopen hier 's winters ALTIJD
956xlpower
Ach inter slecht starten. Ford start nie veel beter. Hebben op brandstofpomp ook koudstart zitten, dat ie extra brandstof krijgt. En die roken meer 😃 😃 😃
interbasje
Tja maar onze oude is uit 82 en die heeft het laatste 2 dagen af laten weten, in 1 keer, wel apart.. mja staat nu gewoon snachts in de koeienstal ipv in de open loods dus vanmorgen tikken en lopen, onze andere start altijd, maar ge moet geen verkeerborden om gaan rijden joh! 😉 maar die 8630 loopt wel flink door ja.. en s die 8240 dan met die joskin?
956xlpower
Ben er vandaag nog langs gekomen met de 8340 en spuit, paal hadden ze afgezagen en bord meegenomen haha. Jep de 8240 voor de joskin, komen morgen weer langs met de blauwe troep. Was vandaag en gisteren te koud om te rooien. Te grote kans op blauwe aardappelen. Ik op de 8630 zeker, maak er maar een filmpje van als ie aan komt gefloten haha.
interbasje
Ik ben morgenvroeg zaaien ergens tussen riel en gilze.. als je het langs ons rijd en dan voorbij het bos.. heb je op een gegeven moment links veel vlakte..daar ben ik ergens bezig dan, zal s ff foto van de newholland er op zette, net gemaakt
956xlpower
Ohw daar hebben ook aardappels gestaan daar links dacht ik.
interbasje
Hebben wel aardappels gestaan ja

Vrachtwagenliefhebber? Help mee!

Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
58
PUNTEN
0
WEERGAVES
4
BATTLES