BLOOPERS Vast
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ja idd grote verschillen ja,super hydroliekprestaties en bediening,olieprestaties,cabineruimte,zeer goed opgebouwde transmissie,zeer fijne omkeer met parkeerrem,en nog wat kleine dingen!
Ja dan zijn er nog veel duurdere trekkers met veel mindere prestaties,gemiste kans
ja het brandstofverbruik iets aan de hoge kant misschien maar wat heb je aan een trekker (ex Fendt) die op de folder heel zuinig is maar die bij de dealer er al iets bij krijgt omdat de klant anders bij voorbaat al terugkomt dat tie niet trekt!
Denk dat Fendt de zuinigheid haalt niet door de motor maar door de transmissie (zie Deutz in 7 merkentest met zelfde motor als Fendt) dus maak je maar geen zorgen over de toekomst,neen de toekomst is mooier als ooit tevoren voor Fendt mensen!
Maar goed nu heb je het ook eens van de kenners kunnen horen wat zo'n Valtra nu voor trekker is,geen bling bling maar praktisch kwaliteitsprodukt,geen wonder dat ze jaar op jaar maar weer meer verkopen
je begin nu toch echt op "snakey Bill" niveau te praten!
Nu wil ik feiten van je horen wat je echt vond tegenvallen (buiten het brandstofverbruik)!
En zo dramatisch hoger ligt het nou ook weer niet!
Wat je je ook eens moet realiseren dat Fendt al 12 jaar aan de tit van Agco ligt,dus giga geldinjecties daarvandaan gehad heeft,Valtra heeft tot nu toe altijd zelf de broek op moeten houden,als Fendt tot nu toe dat ook nog had moeten doen stond Fendt er anno 2009 heel anders bij/voor,en dan vind ik de prestatie van Valtra vele malen groter om toch een gelijkwaardige of beter presterende trekker dan Fendt op de markt te zetten!!!
Nogmaals wat maakt de Fend zuinig de motor of de vario?
@Slangenbilly, je kunt het beter bij "lesen" houden ja, gaat je beter af als schrijven
Wat ik eigenlijk veel belangrijker vind dan dat tie een tikkeltje meer drinkt!
Maar nu heb ik nog geen feiten maar ook geen antwoord op m'n vraag: wat maakt de Fend zuinig de (Deutz) motor of de vario?
Die Snakey heeft het steeds over farmerdougters op fendt en zo,bedoelt tie daar soms mee dat schakelen voor ECHTE MANNEN is en automaten (vario's) voor oude vrouwtjes en boerendochters ?
Oh ja Porsche verzorgd het disign bij Fendt toch (slimme zet),vanaf wat voor type hebben ze dat uit handen gegeven?
en ik meende ooit is wat gehoord te hebben dat fendt met 4 kleppen per cilinder actief is met de deutz motoren en df zelf met 2