John Deere 6810
Vrachtwagenliefhebber? Help mee!
Op TruckFan komen iedere dag honderden mensen samen om met elkaar te genieten van bedrijfswagens in alle soorten in maten, of dat nu een truck, trailer, bestelwagen, pick up, bus, taxi, dumper of hijskraan is. Dat kan niet zonder jou! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de topperknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische trucksite te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig! Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wil ie alleen niet toegeven.
Maar daarom rijd hij nogal graag met de claas, tog nog iets JD.
Toen met dat tuintje in efde reed hij ook met de JD. En elke keer als ik hem in tege kwam keek hij zo trots van ik zit weer fijn op de JD, en hij had zelf nog een stijve.
Ja ik natuurlijk ook, maar ik reed dan ook met de MX150 whahaha
Je kunt tog GVD in een oogopslag al wel zien dat dit geen 7000 serie is.
Aan spatborden. en bij die 7000 is de cabine ook veel hoger
Dat kan elke kearl herkene, behalf die idiote JD fans maar ja om JD fan te zijn moet je ook wel beetje idioot zijn
JD fans, neem dit niet te serieus op.
Ik heb alleen een verschrikkelijke hekel aan die dinge, BHAA!!!! wat een KRAOM
Welke maloot heeft dat domme ding dan ook op de wereld gezet.
Dan is jouw ervaring tog wel heel erg tegenstrijdig met mijn ervaring.
Ik hoor wel eens verhalen van MXen waar de bak met 3000 uur 3x van los is geweest, maar ik denk nog wel eens dat dit door die JD boer komt die er dan op rijd.
MX150 en MX170 bij Niesink, meer dan 10.000uur
Alleen van de MX170 is de bak los geweest, voor de handrem.
Verder zijn het alleen kleine dingen, keer een aftakas die zich uitschakelt of niet goed aan wil.
Maar dit kun je meestal zelf nog wel verhelpen, ligt dan vaak bij de dynamo/v-snaar
In het begin is de brandstofpomp vervangen en olie pomp.
Zet je hem met 5400 uur ofzo keer aan waterrem heeft ie maar 100 pk.
En dan die uitlaat waar zon groot gat in zat (onderin de bocht), bij de MX komt dat pas bij 10000 uur (boven in de bocht)
De knipper licht hendel begeeft het elke keer, blijft ie niet aan staan en dan dat rubbertje op de versnellings pook, is ook al de 3e ofzo.
En al die anderd dingen nog ...............
Maar asl ik naar de dumper kijk t.o.v. de trekker en dan naar de bestuuring.
Die moet je even uitlijnen.
En als dat niet wil moet je dat zo doen, als ik dat toen voor jouw heb gedaan. Hahaha
As opbeuren met shovel en pallet vork en met kraan het wiel recht drukke, ging toen niks te makkelijk.
Dan gooien de bijrijders dat oranje hendeltje onder stuur naar achter als je vol speed over de weg rijd, met dat hendeltje kun je de trekker uit te zette. Whaha
Maar als je dan een bocht nadert met een sloot, en je stuur/rem bekrachtiging ben je kwijt.
Whaha kom je nog iets aan het zweten, Jurgen was daarna ook weer iets gekalmeerd.
Ging net goed. Hihi
Zelfs zo lang dat ding rijd, rijd het nog voor geen meter. Drama.
Alles wat ik vertel is de realiteit.
Wat is volgens jouw dan nooit gebeurd?? Grapjas
En als er iemand hier de komiek is ben ik dat wel, whaha
Ja wie maakte de fotos toch van jouw ooo zo mooi John driet, JD fans.
Ik maak alleen fotos van de MXen, houd dat dan ook meteen in dat de MXen gewoon mooier zijn.
De JD 6910 op de foto hier, waar we het dus de hele tijd over hebbe.
Dat stuur zit wel los, onder de stuur console zit zon ander hendeltje waar je het stuur mee kunt kantelen naar de chauffeur toe. maar bij blijft niet meer klem zitte.
Het stuur dondert altijd onderin en kan op en neer.
Sander, heel af en toe doet ie het wel en kun je hem wel vast krijgen in een andere positie dan onderin
oja ik rij der niet meej
Het zijn geen trekkers.