Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Foto van een Colenta Transporter, opgebouwd voor personenvervoer. De Colenta Transporter is gebaseerd op een CMC (China Motor Corporation), wat op haar beurt weer een licentiebouw is van de Mitsubishi Minicab, een model wat bij ons nooit geleverd is. Het doet nog het meest denken aan de Suzuki Carry, die bij ons wel leverbaar was. Het Duitse Colenta heeft begin jaren '90 enkele honderden CMC's omgebouwd naar volledig elektrische aandrijving. Enkele die-hard liefhebbers rijden er nog steeds mee, ondanks dat er amper aan reserve-onderdelen te komen is.
Alle informatie op truckfan is verzameld door de leden. Allemaal liefhebbers, net als jij.
Om de gegevens zo compleet mogelijk te maken kunnen we ook jouw hulp goed gebruiken. Alle foto's, video's, folders, brochures en vragen zijn van harte welkom!